Road to Avonlea - Varatlan utazas

  • Amig Magyarorszagon laktam megneztem minden reszet a Varatlan Utazasnak. Aztan Spanyolo-ba koltoztem, ahol nem volt, igy megfeledkeztem rola teljesen. Kb. egy honapja voltam otthon es az Ocsemeknel is, ahol eppen "Varatlan Utazas laz" volt. Megvan nekik a teljes 7 sorozat, ha jol tudom. Ez felebresztette bennem a regi rajongot. Londonba visszaterve hiaba kerestem nem talaltam egy tv csatornat sem, ahol ment volna. Tegnap beirtam a keresobe es kitarult elotem egy nagy kapu. Csak csemegezni kell. Plusz ido mind megnezni. Az jobb lenne, ha meg lenne DVDen. Majd ha nagyon gazdag leszek megveszem. Azt talaltam furcsanak, hogy nem annyira tetszik az eredeti hanggal, mint magyarul! A magyar hang valasztas nekem jobban tetszik. Igy magyarul elveznem a legjobban, de most be kell ernem az angollal. Ha valaki tudja mikent juthatnek egy magyar valtozathoz, azt megkoszonnem.
  • While I was living in Hungary I loved it very much and watced all episode of Road to Avonlea. Then I moved to Spain where i couldn't find this film, the same stand for England. So, I absolutely forget about it. I went home to Hungary 1 month ago where I visited my brother too. They watched Road to Avonlea when I was there. It brought back nice memories.
  • Yesterday I googled for the film. I find episodes on YouTube. To be very honest I prefer in Hungarian. I like the characters' voices better in Hungarian. Perhaps the real reason is that I saw it first and for a while in Hungarian. In my memory every character has it's own voice. So watching in English was a bit dissapointing. Only Hetty and Alec King has similar voice to the Hungarian.
  • Anyhow, I still like it. I would love to own it on DVD. At the moment I find it very expensive.

Comments

Popular Posts