In Hungarian

  • I will write this post in Hungarian because lately I don't translate them. So, there will be nothing new, only a summary of he latest events.
  • Eloszor is bocsanat, amiert az utobbi idoben nem irok magyarul. Megprobalok rendesebb lenni mar ezen a teren. Gondolva azon barataimra, akiknek nem erossege az angol. Egyszoval, bocsanat.
  • Azt hiszem a kinai nyelvtanulasnal hagytam abba. Akkor ott folytatom. 2 hete talaltam egy magantanart. Heti egyszer megyek hozza. Ami nem igazan eleg, de most erre futja. A neten es a megvasarolt konyvbol tanulok mellette. Persze aki ismer az tudja, hogy nem szakodok bele, csak olyan raerosen a magam tempojaban.
  • Tegnap felfedeztem, hogy valaki lenyul penzt a szamlamrol. Ma sikerult a Bankban elintezni, hogy visszautaljak az ellopott penzt. Rettentonek talalom, hogy ilyesmit csinalnak emberek. Jo merges voltam egyideig. Nekem kellett bebizonyitani, hogy azt a penzt nem en vettem le a szamlamrol. Meg jo, hogy olyanra koltotte az a valaki, ami nekem nincs, nevszerint Vodafonos mobilt toltogetett fel. Mivel a szamlamrol rendszeres atutalas megy egy masik mobil tarsasagnak, igy konnyu volt bizonyitani, hogy nincs kozom a Vodafonhoz. De segitokeszek es aranyosak voltak a Bankban es meglepoen gyorsan ellett intezve az ugy. Merges csak a gonosz emberekre vagyok tovabbra is, akik mindenfele trukkot kitalalnak, azert, hogy ellopjak mas ember adatait. Az utobbi idoben nagyon sokat gondolok arra, hogy milyem jo is lesz, amikor mar nem lesz igazsagtalansag, csalas, a masikat szandekosan felrevezeto emberek....

Comments

Popular Posts